A Next Accounting távoli könyvvezetési szolgáltatást nyújt magyarországi vállalkozásoknak. Cégünk szakemberei képesek szinte a nulláról elkezdeni a könyvelés során felmerülő feladatokat, visszaszerezni az elveszett vagy sérült dokumentumokat, kijavítani a kritikus hibákat.
A szolgáltatásunk magába foglalja egy személyes specialista biztosítását, aki csak az Ön vállalatával foglalkozik. Ő felel a könyvelésért vagy segítséget nyújt a szervezete teljes munkaidőben dolgozó alkalmazottjainak.
A könyvvezetés megszervezése, az adók, bérek és egyéb kötelező kifizetések kiszámítása érdekében, nem kell többé helyben dolgozó munkaerőt tartania. Egy kiszervezett főkönyvelő megmenti Önt a szakemberek felkutatásával, megtartásával és munkájuk megszervezésével kapcsolatos problémáktól. Ennek köszönhetően, a munka minősége is magasabb lesz.
Az egyetlen különbség a cégnél foglalkoztatott és a távolról dolgozó könyvelő között a munkafolyamat. A modern technológia segítségével ez nem jelent problémát a könyvelés folyamatában.